Zrogowaciałe pękające pięty

Skóra na Twoich piętach jest sucha i szorstka? Czujesz dyskomfort, ból? Umów się na wizytę podologiczną w Łodzi. Zadbaj o swój komfort, my chętnie Ci w tym pomożemy.

Jak wygląda zabieg?

Terapia obejmuje rozpoznanie przyczyny problemu pękających pięt, usunięcie zrogowaceń oraz zabezpieczenie specjalnymi opatrunkami. Zabieg bezbolesny przeznaczony dla każdego, kto zmaga się z tym problemem. W celu podtrzymania efektu podolog zaleca odpowiednią pielęgnację domową oraz regularne wizyty, dzięki temu problem z czasem będzie nam się zmniejszał.

Przyczyny powstawania

• zbyt duża suchość skóry
  • choroby autoimmunologiczne
  • zła pielęgnacja domowa

Na Twoich piętach pojawiły się głębokie, krwawiące pęknięcia?

To rozpadliny czyli linijne głębokie pęknięcia. Jest to bolesna dolegliwość, która powoduje duży dyskomfort fizyczny i psychiczny. Dlaczego każdy dzień ma się wiązać z ogromnym bólem, kiedy wiedza i umiejętności naszych specjalistów mogą przynieść szybką ulgę? Im dłużej będziemy chodzili z takimi zmianami tym bardziej będziemy cierpieć. Odciążając bolesne miejsce, stawiając nogę bokiem, by nie czuć bólu dociążamy inne części stopy, a następnie odczują to kolana, biodra i kręgosłup.

Umów się na wizytę w naszym gabinecie podologicznym w Łodzi przy ulicy Strażackiej 11.

Zdjęcia przed i po z terapii

Znajdź mnie

u. Strażacka 11, 93-318 Łódź